(83) 344 03 69

Wydarzenia

- Aktualności -

Ostatnie zajęcia krawieckie za nami!

W tym dniu dziewczynki uszyły piękne breloki do kluczy w kształcie soczystych cytryn i pomarańczy. Muszę powiedzieć, że wyszło im znakomicie. Cieszę się, że zajęcia krawieckie tak bardzo przypadły do ...

Zakończenie I etapu nauki języka angielskiego w klasie 3

Podczas ostatniej lekcji języka angielskiego uczniowie klasy 3 uroczyście pożegnali bohaterów podręcznika wydawnictwa Macmillan, którzy towarzyszyli im przez ostatnie trzy lata nauki. Na pamiątkę wszyscy otrzymali dyplomy, książeczki anglojęzyczne oraz ...

Bezpieczne wakacje.

Wakacje zbliżają się do nas wielkimi krokami. Ważne, aby nie tylko były przyjemne i wesołe, ale przede wszystkim bezpieczne. W dniu dzisiejszym naszą szkołę odwiedził Pan dr Piotr Siłakiewicz, wieloletni ...

Ostatnia próba teatralna

Dziś uczniowie klas V-tych wybrali się na już ostatnią w tym roku próbę teatralną. Wracając do szkoły spędzili też ze sobą miło czas finalizując w ten sposób taneczno-teatralne zmagania. Przed ...

Kolejne wspólne kilometry.

Tym razem uczniowie klas piątych postanowili „pokręcić”. Ostatni tydzień roku szkolnego rozpoczęli wspólnym rajdem rowerowym. Na trasę wyruszyła grupa 27 uczestników. Przy dobrej pogodzie w świetnych nastrojach przemierzyliśmy około 30 ...

Bransoletki przyjaźni

Klasa 3 już kończy pierwszy etap edukacji. Na zakończenie roku szkolnego postanowiliśmy zrobić przyjemność koleżankom i kolegom z klasy i wykonaliśmy kolorowe bransoletki. To cenna pamiątka na lata.

Robot Emys

Klasy pierwsze i drugie miały wyjątkowego gościa, który nie mówi po polsku! Całe szczęście nasze dzieci są dobre z angielskiego i bez problemu dogadały się z nim. Robot Emys, bo ...

Imieniny i jubileusz Księdza Dyrektora

W piątek, 7 czerwca cała społeczność KSP zebrała się w świątyni, aby modlić się w intencji naszego dyrektora ks. Wiesława, który świętował dzień swoich imienin i 20 rocznicę święceń kapłańskich. ...

Pierwsze kilometry za nami.

W dniu 6 czerwca odbył się pierwszy w tym roku szkolny rajd rowerowy. Udział w nim wzięli uczniowie klas 2a i 2b wraz wychowawcami oraz rodzicami. Rajd rowerowy miał na ...

Czytaj dalej

Podsumowanie egzaminu na kartę rowerową

We wtorek, 4 czerwca w naszej szkole odbyło się podsumowanie wiosennej edycji egzaminu na kartę rowerową. Swoją obecnością zaszczycili nas: prezydent p.Michał Litwiniuk, naczelnik Wydziału Kultury i Sportu ...

Premierowe przedstawienie pt. „Kopciuszek”

Nadszedł moment zaprezentowania owoców współpracy międzypokoleniowej naszych Uczniów z Seniorami Klubu Czas działającego przy oddziale PCK w Białej Podlaskiej. Szkoła nasza zamieniła się dzisiaj w prawdziwy teatr. Na scenie artyści ...

Czytaj dalej

Dzień Dziecka w naszej szkole.

Dzień Dziecka to wyjątkowy czas. W naszej szkole uczciliśmy go w sposób wyjątkowy. Była strefa artystyczna, w której pokazywaliśmy nasze talenty rysunkowo-konstruktorskie, strefa rekordów, gdzie królowały sportowe konkurencję i zabawy ...

Gra terenowa kl. 6 i 7 z okazji Dnia Dziecka.

Dobrą niespodzianką dla klas 6 i 7 była gra terenowa przygotowana przez Weronikę i Emilkę. Z okazji szkolnego Dnia Dziecka nasza młodzieżówka ruszyła chodnikami osiedla, by odnaleźć porwaną i uwięzioną ...

Diecezjalny Zjazd Szkolnych Kół Caritas

28 maja w Pratulinie odbył się Diecezjalny Zjazd Szkolnych Kół Caritas, w którym również uczestniczyli nasi wolontariusze wraz ze swoimi opiekunami. Głównym przesłaniem wydarzenia było ukazanie korzyści płynących z bezinteresownego ...

Wycieczka – Kopalnia złota – dzień 5

Ostatniego dnia naszej pięciodniowej wycieczki, po wykwaterowaniu się z pensjonatu ruszyliśmy do Złotego Stoku, gdzie mieliśmy okazję zwiedzić nieczynną już Kopalnię Złota, liczący 500 m ...

Upominki na Dzień Mamy kl. IV B

Pamiętając o swoich kochanych Mamach i ich święcie uczniowie klasy 4B własnoręcznie przygotowali drobne upominki. Są to malowane kubeczki i torby materiałowe, które wszyscy dekorowali z wielką pasją i zaangażowaniem. ...

Wycieczka - dzień 4 - Praga

Kolejnego dnia naszego pobytu udaliśmy się autokarem wraz z panią pilot i panem przewodnikiem do Pragi. Miasto przywitało nas bardzo wietrzną i pochmurną pogodą oraz dużym ruchem turystycznym. ...

Wycieczka - dzień 3 - Błędne Skały

Trzeciego dnia naszej wycieczki udaliśmy się do skalnego labiryntu Błędnych Skał. Jest to niewątpliwie jedna z największych atrakcji Gór Stołowych licząca długość 2 km. Wędrowaliśmy, podziwiając ...

Jubileusz 25 r. święceń kapłańskich ks.Wojciecha

W dniu dzisiejszym podczas Mszy św. modliliśmy się intencji ks. Wojciecha, który w maju obchodził 25 lecie święceń kapłańskich. Przedstawiciele Samorządu złożyli dostojnemu Jubilatowi życzenie w imieniu całej społeczności szkolnej.  ...